پیام رئیس سازمان جوانان هلال احمر به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)


بهشت از رایحه ای دلنواز، سرشار می شود، جشنی از انبوه فرشتگان و کائنات برپاست و جبرئیل بر منبری از نور و روشنایی خطبه می خواند.

از میان تمام مردان عرب، تنها مدال همسری فاطمه (س) گردن آویز علی (ع) می شود و از پیوستگی این دو دریا، دو گوهر هستی ، حسن و حسین ،سید جوانان اهل بهشت پدیدار می گردند.

در آستانه ی سالروز مقدس ترین ازدواج عالم، ضمن تبریک این مناسبت خجسته‏خداوند منان را شاکریم که توفیق خدمت به ما و شما جوانان عزیز عضو را در سازمانی امدادی و اجتماعی که سعادت نقش آفرینی در عرصه های مختلف اجتماعی و بشردوستانه را دارد به ما عطا فرمود.

بی تردید سازمان جوانان بعنوان یک سازمان اجتماعی و فرهنگی ضمن احترام به جایگاه رفیع خانواده در فرهنگ غنی اسلامی ، در کنار آموزش های امدادی و فرهنگی به اعضاء جوان خود،تمام تلاش ممکن خود را جهت تقویت ازدواج های سالم و تحکیم بنیان خانواده در میان اعضاء خویش بکار می بندد.

رجاء واثق دارم شما اعضای جوان سازمان،در پرتوی ذات اقدس الهی و با تاسی از سیره نبوی، در سایه سار آموزه های اسلامی و ایرانی در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آینده ای قرین به سعادت و خوشبختی را برای خویش رقم می زنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جاده ماز
  • مرکز لینک ایران